OMHV felmérések:
Az Oktatói Munka Hallgatói Véleményezése felmérést a Pázmány Péter Katolikus Egyetem kiemelten kezeli. Az oktatókkal, képzésekkel kapcsolatos hallgatói visszajelzések elengedhetetlenek az oktatás folyamatos fejlesztéséhez. A felméréseknek, illetve az abból nyert adatok elemzésének célja elsősorban a hallgatók véleményének megismerése. Egyúttal fontos visszajelzés is az oktatók számára munkájuk minőségéről. Ezentúl a megfogalmazott hallgatói értékelések az egyetem és a karok vezetése számára is visszajelzést adnak. Segít a képzé minőségének, a képzési program, valamint a kurzusok felépítésének fejlesztésében.
Végzettek felmérés:
A Végzettek felmérés az Oktatási Hivatal által működtetett Diplomás Pályakövetési Rendszer részeként az egy és öt éve végzettek pályakövetését hivatott felmérni. Ennek a kérdőíves vizsgálatnak a keretében 2010 óta folyik az adatgyűjtés a végzettek társadalmi státuszáról, munkaerő-piaci helyzetéről. Az összegyűjtött adatokat az Oktatási Hivatal Felsőoktatási Elemzési Főosztálya a diplomantul.hu felületen teszi elérhetővé az érdeklődők számára. A felmérés adatfelvételi időszaka évente, a tavaszi félév végén történik. A válaszadás önkéntes és anonim.
Frissen végzettek
A Frissdiplomás felmérés az Egyetemen adott félévben sikeres záróvizsgát tett hallgatók körében vizsgálja a továbbtanulási, munkavállalási terveket, illetve a munka világához való kapcsolódást.
A felmérést kitölteni a diplomaátadó ünnepség helyszínén, illetve a diploma átvételekor a tanulmányi osztályon lehet, papír alapon, vagy online formában egyaránt.
Gólyáknak
Az Egyetem a frissen beiratkozott hallgatók körében évente méri és értékeli a felvettek egyetemmel szembeni elképzeléseit és elvárásait, tanulmányi motivációit, demográfiai jellemzőit.Az Egyetem az eredményeket elsősorban a képzés minőségének fejlesztésére, valamint a hallgatói szolgáltatások színvonalának növelésére használja fel.
Aktív hallgatók elégedettsége
A PPKE az aktív hallgatók körében évente végez online kérdőíves felmérést az egyes egyetemi szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásokról, mint a könyvtár, tanulmányi- és hallgatói ügyfélszolgálat, Neptun és Erasmus iroda, sportlehetőségek, valamint a hallgatói mobilitás. A vizsgálat célja, hogy az Egyetem képet kapjon a hallgatói szolgáltatásokkal kapcsolatos elégedettség mértékéről, az azokkal kapcsolatos elvárásokról, felmérve így az ezekre irányuló fejlesztési lehetőségeket.